Opinia użytkownika: Klient_sKDB
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Kupiłem kupon do myjni. Już gdy wszedłem na stację zauważyłem, że obsluga nie jest zainteresowana klientem. Dopiero po drugim pytaniu, czy można umyć samochód, w kasie Pani odezwała się proszę podejsc. Zapłaciłem i czekam. To już wszystko?. Poproszę o kod do myjni. Proszę podejść do koleżanki. Koleżanka zajęta czym innym. W końcu dostałem kupon z kodem. Od wejścia minęło już ok 10 minut Podjezdzam do myjni. Kolejka. Jakiś niepełnosprawny ma problem. Obsługa nie reaguje. Pomagają inni z kolejki. Upływa 40 minut. Podchodzę bliżej. Przed wjazdem do myjni informacja- przy kupnie karnetu -gratis. Idę się zapytać- to nie karnet tylko bilet. O.K. strasznie długo to trwa - nie mam czasu może Pan - umyć później. Niestety małe literki nie zauważyłem że bilet jest jednodniowy. Obsługa nie informuje o tym , może mają tak przykazane nie wiem. W każdym razie potem już nie umyjecie. Odradzam. Pół roku temu mieli problem nie mylo kół. Teraz to. Obsługa nieuprzejma. ODRADZAM. UNIKAJCIE