Opinia użytkownika: Klient_r1nf
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Dziś spotkała mnie niemiła sytuacja w sklepie. Jestem emerytką. Niedowidzę i mam problemy z poruszaniem. Otóż gdy podjechałam wózkiem do jedynej czynnej kasy to pani kasjerka powiedziała że kasa jest nieczynna- mimo że zaczęłam wykładać towar, i skierowała mnie do kas samoobsługowych które niedawno wprowadzono. Rozumiem sens tych kas i dobrze że są. Ale przecież chociaż jedna tradycyjna kasa powinna być czynna. Tym czasem o godzinie 6.30 dnia 22.08.2020 nie było czynnej żadnej- po tym jak kasjerka zamknęła tę do której się kierowałam. Były czynne tylko te samoobsługowe. Które wielu starszym i niepełnosprawnym osobom sprawiały trudność. Czy takie wymuszanie korzystania z kas samoobsługowych jest Państwa polityką???? a gdzie dobro ludzi starszych???? Żeby żadna kasa tradycyjna nie była czynna ? To skandal. Czuję sią urażona i upokorzona. Lubiłam Państwa sklep ale teraz bedę zmuszona go omijac z daleka.