Opinia użytkownika: Klient_YvUx
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Pół roku temu postanowiłam zmienić bank. Wcześniej swoje konto posiadałam w dawnym BZWBK (obecnie Santander) ale ich oferta stała się dosyć „niemodna” i nie atrakcyjna w dobie nowoczesnych aplikacji bankowych. MBank został mi polecony przez znajomych. Nie zawiodłam się! Konto założone zostało mi w niecałe 15 minut. Pan był niesamowicie miły, wszystko wytłumaczył, spokojnie pokazał proces logowania na portal internetowy, założenie aplikacji mobilnej a nawet dodanie karty do płatności telefonem. Na końce zaprosił do siebie w razie jakichkolwiek wątpliwości w przyszłości, a nawet na pożegnanie poczęstował jabłkiem. Posiadam konto dla młodych. Aplikacja na telefon jest w 100% bezpieczna, nie zdażyło mi się jeszcze otrzymywać alerty o podejrzanym zachowaniu, a bank sam przypomina o dbaniu o bezpieczeństwo. Wszystko działa sprawnie. Zero ukrytych kosztów! Opcja z oszczędzaniem do skarbonki jest moją ulubioną i dzięki niej co miesiąc na koncie odkłada mi się stówka, której „nie odczuwam” płacąc za zakupy. Naprawdę świetna opcja, bezpłatna i wygodna. Duża ilość akcji przy których można zaoszczędzić trochę pieniążków - także fajna opcja. Po miesiącu posiadania konta w banku zadzwoniła do mnie uprzejma Pani z pytaniem czy wszystko przebiega po mojej myśli i czy nie mam żadnych problemów. Poprosiła także o opinie na temat kilku rzeczy, którą udzieliłam z przyjemnością. Z infolinią także nie miałam problemów. Jak dla mnie jest to bank godny zaufania, który przede wszystkim dba o swoich klientów, szczególnie tych młodych, dając im możliwość rozwoju. Pięć gwiazdek bez zastanowienia!