Opinia użytkownika: Klient_FBtp
Dotycząca firmy: Martes Sport
Treść opinii: Brak kontaktu z klientem - nr telefonu nie ma, na maile odpowiada człowiek wklejając regułki z szablonu i kompletnie olewając zadane pytania. Po tygodniu od zamówienia i jego opłacenia nadal nie są w stanie odpowiedzieć, czy w ogóle mają na stanie towar. Gdy już informują, że przekazano dyspozycję wydania towaru w punkcie odbioru, to okazało się, że ów towar co prawda tam jest, ale już zadysponowany dla kogoś innego. Nikt nie ma wiedzy co się dzieje z zamówieniem, jakie są stany magazynowe itd. Obłęd - tak absurdalnie źle funkcjonującego sklepu jeszcze nie widziałem. Możliwe, że jest to po prostu pomysł na "biznes" - nałykać ile się da zamówień, otrzymane pieniądze inwestować, po 2-4 tygodniach robić zwroty na konto z powodu niemożliwości realizacji zamówienia.