Opinia użytkownika: Klient_vAHV
Dotycząca firmy: KOMFORT
Treść opinii: Reklamowałem zakupiony towar. Było to zwykłą farsą. Brak możliwości kontaktu z działem reklamacji, brak odpowiedzi na pisemne prośby wysyłane e-mailowo. Zwodzenie klienta jest chyba tradycją tej firmy ( opanowaną do perfekcji ) Po półrocznej próbie zareklamowania towaru zmuszony zostałem do odbioru wadliwego towaru. Odbierając go doznałem szoku, reklamowany dywan nie został nawet odpakowany ! Ciekawe jak pan "rzeczoznawca" ocenił jego wartość użytkową. Oczywiście o opinii producenta w ww temacie nic nie wiadomo. Najprawdopodobniej firma " KOMFORT" sprowadziła pozagatunkowy pozbawiony gwarancji towar, płacąc za niego przysłowiowe grosze, wmawia kupującym że kupują towar pełnowartościowy. Ewentualne reklamacje odrzucają pozostawiając je bez odpowiedzi. Mógłbym dochodzić swoich praw sądownie lecz koszty prowadzenia jej wielokrotnie przekroczyły by wartość towaru. Reasumując jest to przepis na nieuczciwe działanie prawie doskonałe. Nazywa się to w języku powszechnym (treść usunięta przez administratora). Ciekawe co rano w lustrach widzą osoby za to odpowiedzialne ! Strach się bać. J.Kozik (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)