Opinia użytkownika: Klient_ZpWi
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Infolinią tego banku. Do tej pory infolinie kojarzyły mi się tylko ze stratą czasu, długim oczekiwaniem, wiszeniem na telefonie i przełączaniem od doradcy do doradcy, a finalnie z brakiem odpowiedzi na moje pytania i problemy. W ING nie tylko uzyskałam odpowiedź na nurtujący mnie temat, ale też załatwiłam to szybko i sprawnie. Połączono mnie bez oczekiwania z odpowiednim działem i doradcą, który mi pomógł. Mimo, że mój problem wymagał zgłębienia wiedzy przez osobę, z którą rozmawiałam to oczekiwanie nie trwało długo. Odczułam, że mimo iż doradca nie zna odpowiedzi to nie chce zostawić mnie z niczym i chętnie chciał pomóc. Dzięki temu bankowo zmieniam zdanie o Infolinii i jej pracownikach. Super!