Opinia użytkownika: Klient_oSp6
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Robiłam rekonesans tabletów w internecie i nie mogłam się zdecydować, który wybrać. Postanowiłam udać się do sklepu i zapytać o różnice między upatrzonym modelami i kupić model, który spełnia większość wymagań. Przez 10 minut szukałam kogoś z obsługi. W końcu zauważyłam jedną osobę w stroju służbowym i podeszłam do Pana z pytaniem czy mi pomoże z wyborem tabletu. Usłyszałam, że on się akurat zajmuje telewizorami, co potrafiłam zrozumieć, że to jego dział. Jednak gdy zapytałam czy może w takim razie kogoś innego poprosić, aby mi pomógł w wyborze, Pan poirytowany, że dalej coś chcę odpowiedział, że sama mam szukać kogoś innego. Poczułam się jak intruz. Liczyłam, że chociaż wskaże mi, gdzie znajdę kogoś innego z obsługi- przeliczyłam się. Wyszłam ze sklepu i poszłam zrobić zakupy u konkurencji, gdzie nie czułam się już jak intruz.