Opinia użytkownika: Klient_1Buh
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Zamawiałam online już kilka razy zakupy w sklepie. Z pierwszym razem stwierdziłam, że chyba nie było kilku produktów (mój błąd, że nie spojrzałam na rachunek) i zignorowałam. Za którymś z kolei zamówieniem spojrzałam w zawartość koszyka i nie było tam wielu zamówionych produktów, o czym mnie nie informowano. Razem z Panią Kierowniczką przegladalysmy całe zamówienie oraz dokladalysmy brakujące towary (jak pracownicy kompletują zamówienie, że klient musi później czekać aż na nowo skompletują nmoze lekcje czytania ze zrozumieniem się przydadzą). Innym problemem było to, że ogórki kanapkowe, które zamawiałam były zamieniane na konserwowe (na sklepie sprawdziłam i kanapkowe były). Ostatnio, 18 sierpnia, odbierałam, zamówienie. Panu bardzo się spieszyło przy kasie i popędzał mnie, aby nie sprawdzać koszyka. po powrocie do domu okazało się, że nie ma wędliny naliczonej na paragonie oraz popcornu do mikrofalówki.