Opinia użytkownika: Klient_7lIl
Dotycząca firmy: Silikonki.pl
Treść opinii: Ta firma to moje największe od roku rozczarowanie w temacie dostawców i zdecydowanie nie polecam. Obsługa Klienta to standardy z lat 90’tych. „Specjalistę ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży” trzeba pilnowac i dopytywać, ponieważ sam nie poinformuje, że zmienił kolory w projekcie, a potem ten sam pracownik robi inny błąd w finalnym formularzu zamówienia (pomimo ze w korespondencji wszystko jest dobrze), którego nie wychwyciłem i do produkcji poszedł zły rozmiar opasek. Jesteśmy firmą działającą w branży dziecięcej i inne rozmiary nas nie interesują. Na moja prośbę o ustosunkowanie się do tej sytuacji, otrzymuje informacje, że to mój błąd, a oni maja dużo pracy i prawo do błędów („Ze względu na ilość zgłoszeń, które otrzymujemy (...) nie jesteśmy w stanie weryfikować zgodności wszystkich elementów na kolejnych etapach pracy”). Dodam tylko, że rozmiar opaski nie był zmieniany na etapie pracy nad projektem. Osłupiałem jak przeczytałem taką wiadomość rodem z innej epoki…należy rozumieć, że ja mam za to mało pracy i to ja zamawiający mam każdy detal kontrolować, bo Pan nie potrafi z maila przepisać specyfikacji do zamówienia. Nie usłyszałem słowa przepraszam, zupełnie nic, po prostu - Pana błąd, ponieważ nie znalazł Pan naszego błędu, i co nam Pan zrobi? @silikonki to niepoważna firma i zdecydowanie nie polecam. #januszebiznesu Adam Kowalczyk