Opinia użytkownika: Klient_4Nfc
Dotycząca firmy: Bricomarche
Treść opinii: Nie polecam, w piątek 14.08.2020 kupiłem w Stargardzie filtry do pompy basenowej, niestety okazały się za duże, dzisiaj t.t. 18.08.2020 poszedłem je wymienić na mniejsze. Niestety okazało się że Pan Wielki kierownik (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) nie zgadza się na wymianę filtrów ( nie chciałem zwrotu pieniędzy tylko wymienić na te które będą pasować do pompy) , stwierdziłem nawet że mogę zostawić te filltry (oryginalnie zapakowane) po 30 zł które kupiłem i zabrać po 10 zł ( wymienić szuka za sztukę mogę być stratny , ale nie lubię wyrzucać dobrych rzeczy) , ale było krótkie NIE ze strony kierownika. W każdym normalnym sklepie już w tej chwili można oddać towar , wymienić na inny , otrzymać zwrot na kartę itp. Gratulacje dla Pana dla pro-klientowskiej postawy , na pewno już u Was nie zrobię zakupów i wszystkim będę odradzał. Wystarczyło by jakieś normalne podejście do sprawy.