Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_i1dK

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Kupiłem w LM zestaw podtynkowy WC. Po rozpakowaniu okazało się, że miska WC ma krzywizny od góry i z tyłu. Zapakowałem towar do samochodu i pojechałem do sklepu wymienić bubel na towar dobry (wcześniej sprawdziłem, że sklep przy Granicznej we Wrocławiu dysponuje towarem taki jak mój). Co się okazało na miejscu? Że mam zabrać miskę WC do siebie, a LM w ciągu 14 dni przyśle kogoś, kto rozpatrzy moją reklamację. Próby przekonania dwóch panien z obsługi, że to absurdalne, skoro wszystko można zrobić na miejscu okazały się bezowocne. Oto przykład jak jedna czy dwie osoby potrafią zepsuć wizerunek firmy. A jednocześnie przykład jak sami sobie utrudniamy życie. Coś niebywałego. Mrożkowskie klimaty. (reklamacja nr 53/3442/2020)