Opinia użytkownika: Klient_wBDh
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Witam. Wybrałam się dziś rano do sklepu i to był mój błąd. Pracuję na dwa etaty więc wymyśliłam sobie, że zrobię zakupy w poniedziałek rano na otwarcie sklepu tj. o godzinie 6:30. Szybko tego pożałowałam. Pierwsze kroki skierowałam na dział z wędlinami gdzie nie było żadnych klientów. Za ladą dwie Panie rozkładające towar. Musiałam prosić żeby mnie obsłużyły a co się musiałam nasłuchać w odpowiedzi... Że "kto to przychodzi tak rano?", że "trzeba było przyjść później", że "one teraz nie mają czasu", że "właściwie to co ja mam do roboty w ciągu dnia, że przychodzę tak wcześnie". Potem było jeszcze gorzej bo gdy wybierałam wędliny co chwilę Pani mówiła:"szybciej, szybciej bo nie ma czasu". Po pierwsze zepsuty humor mi Pani "załatwiła" już na resztę dnia, po drugie po co otwierać sklep o 6:30 skoro personel nie jest "gotowy" na przyjęcie klientów? I może warto by pomyśleć o jakimś szkoleniu z zakresu właściwej obsługi interesanta, bo zachowanie Pani mnie po prostu wkurzyło. Od wielu lat pracuję w tzw. obsłudze klienta i niedopuszczalne jest żebym w ten sposób się odezwała do drugiego człowieka - najzwyczajniej wyleciałabym za to z pracy. Nie wiem, może ta Pani ma taki styl bycia, może takie dziwne poczucie humoru, jednakże nie chcę być tak obsługiwana w sklepie, który tak na prawdę lubię. Pozdrawiam serdecznie.