Opinia użytkownika: Klient_7eMs
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Byłam dziś w jednej z Państwa placówek na ul. Logistycznej 2a w Sosnowcu i to było nieporozumienie. Przejdę do konkretów. Brak działających paneli do zamawiania. Dodam, że nikt nic z tym nie zrobił. I to nie jest pierwszy raz kiedy nie działają. Pani w kasie przy zamówieniu po mojej prośbie o powiększenie wrapa o mięso stwierdziła że ona nie może nic dodać. Jedyne co może to odjąć... Pani była chyba nowa i nie potrafiła mi odpowiedzieć jaki jest tego powód. Nie mam do niej żadnej pretensji bo to podejrzewam nie jej wina, a wina systemu i tego, że za krótko pracowała żeby znać na moje pytanie odpowiedź. Pracownicy biegają jak w ukropie żeby się wyrobić ze wszystkim. To jest żenada wiedząc, że jest święto i będzie więcej klientów w danym dniu nikt nie pomyślał żeby dać więcej pracowników. I pracowników z większym stażem/doświadczeniem. Żeby nie było pomyłek i takiego chaosu. Niech się ktoś tym zajmie i pomoże nam klientom i pracownikom którzy sie starają ale nie wyrabiają najzwyczajniej w świecie. Pozdrawiam pracowników i szczerze współczuję