Opinia użytkownika: Klient_5jw0
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Od lat kupuje w sklepach internetowych, od wielu lat kupowałem w smyku stacjonarnym. Niestety mój pierwszy zakup w sklepie internetowym SMYK.pl i wielki NEGATYW. Zamówienie złożyłem, bo zależało mi na szybkiej wysyłce i odbiorze w sklepie stacjonarnym, który mam obok. Czas realizacji wpisany 1 dzień - mamy czwartek. Spokojnie do soboty będzie przesyłka idealnie na prezent. Po zapłaceniu wyskakuje i poniedziałek ! Dzwonię i pytam dlaczego tak jest ... panienka w BOKU odpowiada jak bezmyślny robot. "Czytał pan regulamin" i tak w kółko ... okazuje się ten 1 dzień to pic na wodę 1 dzień na kompletacje 1 dzień na przygotowanie 1 dzień na wysyłkę a nie daj Boże będzie po drodze weekend to może być nawet i tydzień. Więc mówię "szkoda" kupie gdzie indziej ... ale mam nadzieję, że nie będę czekał na pieniądze tydzień tylko dostanę od razu zwrot. zobaczę czy da się anulować zamówienie? Usłyszałem tylko - pieniądze wrócą do pana za kilka dni roboczych .... czyli najwcześniej za tydzień To nie w takim razie, to nie anulujemy zamówienia - trudno odbiorę w poniedziałek ... Ale ja już anulowałam zamówienie i nie da się go przywrócić. Może pan kupić jeszcze raz! Skandaliczna obsługa - zero pomocy czy jakiejkolwiek chęci .... bezmyślna maszyna .... A wystarczyło powiedzieć "niestety jak anuluje zamówienie to nie będzie się dało go przywrócić a pieniądze zwrócimy za tydzień .... " Ale Pani Sandra ma to gdzieś ... Kasą obrócą, a inni i tak kupią w smyku bo nie znają innych sklepów z zabawkami. NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ NIC W SMYKU - nawet jak będzie za darmo.