Opinia użytkownika: Klient_JsTN
Dotycząca firmy: eventim.pl
Treść opinii: Przez koronaświrusa odwołano balety. Niezwłocznie dokonałam zgłoszenia o zwrot. Dokumenty przesłałam zgodnie z zaleceniami drogą mailowa 12 marca. Przypomnę, że według "ich regulaminu" mieli 14 dni czasu na zwrot. 27 marca otrzymałam maila, że "że w związku z rządowymi pracami nad specustawą, która ma uregulować między innymi kwestie związane ze zmianami terminów lub odwołaniami imprez z powodu epidemii, a także w związku z koniecznością uzyskania przez Eventim instrukcji ze strony Organizatorów, czas procesowania wniosku ulegnie wydłużeniu.". 8 kwietnia następny mail z informacją, że "że w ostatnim czasie weszły w życie postanowienia tzw. Tarczy Antykryzysowej, które uregulowały specjalny tryb postępowania w przypadku odwołania imprezy, a także zmiany jej terminu, w związku z panującą epidemią." a zaraz poniżej "Jeżeli jednak zdecydujecie się na zwrot pieniędzy od Organizatora, Eventim będzie procesował takie zwroty, zgodnie z wytycznymi Organizatora i w terminach przewidzianych ustawą (180 dni od dnia skutecznego rozwiązania umowy).". I cały temat ciągnie się aż do dzisiaj. Tak to się można bawić za nasze pieniądze... To jest ku*wa mać skandal! Co powiecie na jakąś zbiorową wycieczkę do UOKiK-u?