Opinia użytkownika: Klient_lpeV
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Piątek 7 sierpnia ok. godz. 15:20. Sklep Lewiatana w Pruszkowie przy ul. Ołówkowej 10. Kasjerka podniesionym głosem pohukuje na klienta, który pod jej nieobecność „odważył się” podejść do pustego stanowiska kasowego. Próba wyjaśnienia kasjerce, że przesadza i zachowuje się niewłaściwie kończy się uszczypliwą kpiną w stronę klienta. Obcesowe zachowanie kasjerki przypomina dawno minione czasy. Pani kasjerka chyba nie jest w stanie pojąć, że to sklep jest dla klientów, a nie odwrotnie. Bez pieniędzy wydawanych tam przez ludzi ani ta pani nie będzie miała pracy, ani sklep racji bytu. Podejście i nastawienie tej kasjerki do klientów odzwierciedla jej stosunek do własnej pracy. Nie jest to niestety pierwszy raz demonstrowania dezynwoltury wobec klientów przez tę osobę. Zachowanie opisane kontrastuje z uprzejmością pozostałego personelu. Pełną odpowiedzialność za dobór i przeszkolenie kadr ponosi kierownictwo sklepu.