Opinia użytkownika: Klient_l7Rl
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Złożyliśmy zamówienie w sobotę 01.08.2020 - kuchenka indukcyjna- zagwarantowano nam, że w poniedziałek kuchenka będzie dostarczona do klienta, zależało nam na czasie, ponieważ we wtorek rano wyjeżdżaliśmy na tydzień z miasta. W poniedziałek ok 18.00 musieliśmy sami się pofatygować do sklepu, ponieważ nie było informacji o dostawie towaru. Na miejscu pierwszy z obsługujących nas panów, lekko nonszalancko podszedł do sprawy, nie ma, to nie ma i już- nie był zainteresowany wyjaśnieniem zaistniałej sytuacji, drugi lekko zainteresowany, kazał poprzednikowi sprawdzić w dostawach, czy kuchenka dojechała. Okazało się, że nie ma jej w dostawie, pan stwierdził z totalnym wyluzowaniem, że chyba nie zmieściła sie na samochód i że to nie jego wina, tylko magazynu. To ja się pytam, kto pracuje na wizerunek sklepu- magazyn czy sprzedawcy-doradcy klienta? Wystarczyło okazać odrobinę empatii a magiczne słowo przepraszam, za zaistniałą sytuację zdziała zawsze cuda. A tak klient niezadowolony i rozniesie po znajomych informacje o słabej jakości usługi. Historia ma dalszy ciąg, poinformowaliśmy panów, że wyjeżdżamy i cały tydzień nie będzie nas, to panowie jak to oni na luziku, to kuchenka będzie czekać. Wracamy z wyjazdu, udajemy sie do sklepu a tutaj miła (tym razem bardzo zaangażowana w obsługę) pani mówi, że nie ma takiej kuchenki w sklepie a my mamy sms-a, że czeka na odbiór????? W końcu pan kierownik sklepu się zainteresował, no i kuchenka jednak się znalazła (rozumiem jakby to była szczoteczka do zębów, ale kuchenka!!!????), kierownik nie przejął się zbytnio marna jakością obsługi klienta, słowo przepraszam padło tylko z ust obsługującej nas pani, miło z jej strony, że współczuła nam, jako jedyna zresztą. Kuchenka w końcu trafiła ale niesmak pozostał :( :( :(