Opinia użytkownika: Klient_pV9O
Dotycząca firmy: Pako Lorente
Treść opinii: Zakupiłam 3 garnitury w stacjonarnym sklepie w Koszalinie (Forum) podczas zakupu wszystko ok, ale 2 pary spodni wymagały skrócenia, zleciłam i zapłaciłam za usługę. Odbiór ustalono na 11.08.2020 r., ok. W dniu 06.07.2020 r. otrzymałam tel. ze sklepu, że spodnie są gotowe do odbioru, ok. Poinformowałam Panią, że mój brat odbierze je w sobotę, czyli 08.08.2029 r. No i w tą sobotę było wielkie zdziwienie, bo była tylko 1 para spodni do odbioru. Wykonałam telefon do sklepu, który odebrała Pani "Kierownik" że zdziwieniem dlaczego się gorączkuję, bo przecież na kwicie odbioru jest data 11.08.2020 r. Więc jej tłumaczę, że dostałam od nich telefon, że spodnie Już są gotowe do odbioru, a ona na to, że ją to nic nie interesuje! Więc jej tłumaczę, że na paragonie mam zakup 3 garniturów i też mnie nie interesuje przyjeżdżać z innego miasta po 1 parę spodni a za tydzień po kolejną. Poprosiłam aby w tej sytuacji tą brakującą parę spodni odesłali mi na adres domowy. Nie ma mowy o czymś takim!!!! Nie dała sobie nic wytłumaczyć i nie chciała nawet przyznać się do błędu sklepu, że źle mnie poinformowali, że jest tylko 1 para do odbioru. Ogólnie Pani Kierownik sklepu, bardzo nieprzyjemna, pretensjonalna i wręcz ordynarna.W związku z tym nigdy więcej nie zamierzam żadnych zakupów w tym sklepie!!!!!! Zero dbałości o klienta, szacunku nawet słowo "przepraszam" nie padło z ust tej Pani, po prostu żenada. W każdym innym sklepie dba się o klienta i o opinię. W tym przypadku, wystawiam opinię poniżej zera!!!!