Opinia użytkownika: Klient_qRJh
Dotycząca firmy: Peek&Cloppenburg
Treść opinii: Chciałam zwrócić sukienkę ktorą kupiłam w Panstwa sklepie i okazało się w domu po przymierzeniu ze jest jednak za duza . Przez przypadek odpadła metka i zagubił się ten numerek który jest dopinany do kazdego towaru . Pan w sklepie bardzo niemiły postaram się dowiedzieć o jego imię i nazwisko odmówił zwrotu towaru . Wg mnie to niezgodne z prawem gdyż w większości sklepow taki towar bez metki jest przyjmowany bez problemu a ja tą metkę posiadałam tylko osobno bo jak wczesniej napisałam odpadła . Złozyłam reklamację ktora została rozpatrzona odmownie . Bardzo proszę o przesłanie na maila Warunków zwrotu w Panstwa sklepie . Bardzo szkoda bo moja rodzina robi bardzo duzo zakupow w Panstwa sklepie bo znajduje się blisko naszego domy ale w obecnej sytuacji przeniesiemy się do innej placówki Podaję nr tel do kontaktu 500872121 mail noelia1@poczta.onet.pl