Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Apart
Treść opinii: Dzień po zareczynach chciałam wymienić pierścionek na mniejszy (do czego mieliśmy prawo) Byliśmy jedynymi klientami w salonie jednakże musielismy swoje odczekac z uwagi na to że obsługa prowadziła miedzy sobą konwersacje. Po kilkunastu minutach oczekiwania podeszła do nas wyraźnie niezadowolona ekspedientka. Zaczęła oskarżać nas że pierścionek jest uszkodzony chociaż otrzymałam go dzień wcześniej i nie uzytkowalam go. Po konsultacji z managerem Pani zmieniła zdanie i powiedziała że możemy wymienic pierścionek. Podczas dalszej obsługi Pani w okularach była nadal niemiła i obsługiwała nas z wyraźnym niezadowoleniem. Podsumowujac obsługa niemiła zajęta rozmowami między sobą. Kupując pierścionek za kilka tysięcy spodziewałam sie szybkiej wymiany na odpowiedni rozmiar tymczasem wizyta w salonie była stresująca i nieprzyjemna. Nie polecam