Opinia użytkownika: Klient_qB9K
Dotycząca firmy: Silesia Jeans
Treść opinii: Reklamacja w państwa sklepie. Powinniście się wstydzić. 16.05 oddane zostały buty do reklamacji, wada dotyczyła pęknięcia materiału na czubkach butów. Mimo tego że prosiłam o zwrot pieniędzy na karte podarunkowa lub zwrotu pieniędzy bo taka wada nie jest w stanie zostać naprawiona żeby się nie powieliła, naprawiliscie państwo buty. Zdaniem "rzeczoznawcy " reklamacja była bezzasadna, Państwo wybacza, ale sama tak butów nie mogłam uszkodzić. One poprostu zaczely pękać. Nie wspomnę już o tym że nie zostałam poinformowana O wysyłce butów, żadnego meila, listu przewozowego oraz telefonu, okej. Przebolalam, trudno, niedopatrzenie zdażą się. Po dwóch tygodniach użytkowania butów (na nogach miałam je 4 razy), byłam zmuszona znów oddać buty, bo powstała tą samą wada, materiał znów zaczął się odklejac. Pani przyjmująca reklamację powiedziała że dopisze to że nie chce kolejnej naprawy butów bo to mija się z celem, chce zwrotu pieniędzy lub zwrotu środków na kartę podarunkowa co zanotowała. Po dwóch tygodniach przyjechał kurier , czyli dziś. Otworzyłam paczkę z butami i doznałam szoku, w paczce znajdowały się te same buty które oddałam, wyslaliscie je Państwo bez naprawy , reklamacja znów była bezzasadna według was. Bardzo proszę o kontakt w tej sprawie kierownika działu reklamacji bo sytuacja robi się powoli śmieszna A zarazem żenująca. Powinno wam zależeć żeby zatrzymać przy sobie klienta, a wy go poprostu nie szanujcie . Czuje się w tym momencie oszukana oraz przez panstwa zlekceważona. Bardzo prosze o podjęcie konkretnych kroków w tej sprawie, w innym wypadku sprawa zostanie skierowana do odpowiednich organów. Czekam na telefon po godzonie 16, gdyz wczesniej jestem w pracy.