Opinia użytkownika: Klient_Mi0s
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę w celu wzięcia pożyczki. Oprócz tego zostały zaproponowane mi inne komfortowe produkty. Doradca posiadał wystarczająca wiedzę na temat oferowanych produktów jednak zdarzyło się że wprowadził mnie w błąd (weryfikacja słów doradcy z dokumentacją). Doradca odnosi się do klienta z pełnym szacunkiem. Zostałam przywitana zaraz po wejściu do placówki. W placówce czysto, zachowane standardy jeśli chodzi o ochronę zdrowia. Tj maseczka, płyn do dezynfekcji zaraz po wejściu. Minus to czas obsługi. Spędziłam w banku 4 godziny. Bardzo dużo dokumentacji w której miałam wrażenie zagubił się doradca. Dużo promocji co jest plusem jednak wprowadza to również wiele zamętu. W placówce oprócz mnie tylko dwóch klientów, sam czas oczekiwania na obsługę krótki w zależności od tego jaka dyspozycję wydaje poprzedni klient. Jednak sam czas techniczny doradcy to jakieś 2 minuty. Duży minus to pytanie każdego klienta który wejdzie do placówki na głos przy wszystkich, o to, jaką dyspozycję chce wykonać.