Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_h2jX

Dotycząca firmy: Media Expert

Treść opinii: Zamówiłam kuchenkę. Podczas odbioru okazało się że opakowanie kuchenki było zniszczone, kuchenka została rozpakowana przez pracowników. Gdy przyszłam ją odebrać, okazało się że stoi mój towar na sklepie. Po sprawdzeniu tej kuchenki nie odebrałam jej ponieważ uważałam że jest uszkodzona i została zamówiona nowa na moje życzenie. Jestem zawiedziona z transakcji, gdyż nikt nie poinformował mnie wcześniej o zaistniałej sytuacji nawet telefonicznie chociaż podczas składania zamówienia go podałam. Nie rozumiem jak towar który zamawiam przez Internet stoi na sklepie rozpakowany. Poniosłam dodatkowe koszty, które są spowodowane niekompetencją pracowników i nieprawidłowym sprawdzeniem sprzętu (musiałam dwa razy prosić o przewiezienie i dwa razy wypożyczać czujnik gazu). Gdy ponownie poszłam odebrać kuchenkę, ta uszkodzona stała na sklepie, a Pan, który wydawał mi nową kuchenkę nie miał pojęcia o tym, że ta, która została przeze mnie nieodebrana jest uszkodzona, więc przestroga, żeby nie trafić na ten przedmiot.