Opinia użytkownika: Klient_bG5k
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Złożyłam zamówienie na hebe.pl z dostawą do paczkomatu, zapłaciłam przez PayU i dostałam wiadomość, że paczka jest w drodze. Kolejnego dnia status przesyłki zmieniono na zwrot (!!!) do sprzedającego. Po moich kilkukrotnych interwencjachw Biurze Obsługi Klienta poinformowano mnie, że przesyłka uległa uszkodzeniu i dlatego nie dotarła do paczkomatu. Pieniądze mają mi zostać zwrócone w ciągu 14 dni i jeżeli chcę, to mogę złożyć to samo zamówienie ponownie... tyle, że w normalnych cenach i bez dodatkowego rabatu bo czas promocji już minął... Totalna porażka. Zwrot pieniędzy otrzymałam tylko częściowy i znów musiałam pisać do BOK o wyjaśnienie... Czekam na odpowiedź i resztę swoich pieniędzy. Uważajcie i zastanówcie się dwa razy przed złożeniem zamówienia online...