Opinia użytkownika: Klient_DXXj
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Jestem wieloletnią klientką Vectry, mam zatem przeróżne doświadczenia z pracownikami na różnych szczeblach. Z ukontentowaniem stwierdzam, że w tak trudnym czasie jak pandemia, naprawdę sprawnie załatwianie są bieżące problemy: czy tymczasowe awarie (czynniki zewnętrzne, np. konkurent zagłuszający sygnał) czy niespodziewane kwestie, które normalnie załatwilibyśmy w Biurze Obsługi Klienta. Oczywiście, że zawsze można coś poprawić (czy kontrolę jakości sygnału, aby nie dochodziło do potrzeby zgłaszania lub formy zwracania się do Klientów - co dotyczy zapewne ludzi młodych i stało się powszechne), jednak cenię sobie samo dążenie do ideału. Liczę, że taki profesjonalizm zostanie utrzymany, ponieważ naprawdę nie wyobrażam sobie konieczności zmiany operatora. Mam nadzieję, że oferty będą dopracowane i zindywidualizowane do potrzeb. Na dzień obecny wyrażam swoje zadowolenie, zwłaszcza że z prośbą o pomoc zwróciłam się po zwyczajowych godzinach pracy BOK. Wiem, że często pojawia się krytyka, często także była i moim udziałem, ale jestem zdania, że w czasie covid-u Vectra zdaje egzamin.