Opinia użytkownika: Klient_PKp7
Dotycząca firmy: ETER-MED
Treść opinii: COVID19 wszyscy tego doswiadczaja, ale z przychodni z którymi muszę się kontaktować tylko w etermedzie obsługa w rejestracji zeszła na psy. Takiego nie słuchania "klienta" w połączeniu z protekcjonalnym tonem dawno nie słyszałam. Do tego jeszcze kwiatek z rejestracji myśli że jest ważniejszy od pielęgniarek z tej samej przychodni. Pogratulować zarządzania. Dodatkowo oczywiście trzeba dużej determinacji aby się dodzwonić - ja czekałam ponad 30 minut. Nawet w mojej rejonowej przychodni, ktora obsługuje całą bardzo dużą dzielnicę (z wszystkimi dzieciakami i staruszkami którzy tu mieszkają) nigdy nie musiałam czekać tak długo. Nie zazdroszczę seniorom w okolicy - muszą się mierzyć z takim kwiatkami na pierwszej linii. Muszą więc będą to znosić. Ale ja uważam że takie zagrywki trzeba tępić.