Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_JWT6

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Korespondencja emailowa dotycząca usterek liczy już kilka stron, problemy nie rozwiązane. Na emaila odpowiada za każdym razem inny konsultant, nie czytając korespondencji od początku. Zamiast wysłać technika do rozwiązania problemu, to jestem informowany o tym, żebym sam rozwiązał problemy instalując oprogramowanie, które nijak sie ma do sygnalizowanych usterek. Co kilka emaili powtarza się zestaw rad , które widać, że są pisane na zasadzie kopiuj i wklej. Żadnej pomocy. Co najciekawsze nikt z kierownictwa nie analizuje pracy konsultantów, bo korespondencja w tej samej sprawie liczy kilka stron i dalej się rozwija na zasadzie - wujek dobra rada, bez jakiegokolwiek finału. z moich rozmów ze znajomymi osobami wszyscy mówili , że Vectra to porażka. Peany pochwalne piszą klakierzy, bo nie możliwe, żebym w moim przypadku tych kilku konsultantów nie potrafiło załatwić sprawy. Absolutnie omijać z daleka.