Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_aQAR

Dotycząca firmy: Leroy Merlin

Treść opinii: Żałuję że złożyłem zamówienie w sklepie internetowym i zapłaciłem z góry, przed czym uprzedzam wszystkich. Lepiej kilka złotych dodać i wybrać dostawę za pobraniem. Poza tym dwa problemy: 1) w zamówienie m.in. były drzwi techniczne. Okazało się w miejscu z którego miała wyruszyć wysyłka ich nie ma i musiałbym czekać kilka dni na dostawę. o tym fakcie dostałem poinformowany mailowo a nie telefonicznie. Dodatkowo nie było żadnej informacji o ewentualnych problemach z dostępem do towaru. 2) Zgodnie z informacją na stronie internetowej dostawa powinna nastąpić w ciągu 48h. Jednak według konsultanta (jakość obsługi konsultantów także pozostawia wiele do życzenia) to nie "dostawa" nastąpi w ciagu 48h tylko "wysyłka", więc klient musi (nie wiadomo ile) czekać na dostawę przez firmę kurierską. Mi osobiście bardzo zależało na czasie więc gdyby to wcześniej wiedział na pewno bym nie ryzykował. Teraz muszę ponosić dodatkowe koszty za opóźnienie w dostawie a nie mogę zrezygnować bo już zapłaciłem. Dlatego ostrzegam wszystkich przed zakupami w tym sklepie, chyba że ktoś jest bardzo wyrozumiały i ma mnóstwo czasu aby czekać na dostawę.