Opinia użytkownika: Klient_C6O7
Dotycząca firmy: W.Kruk
Treść opinii: Niestety dołączam się do wcześniejszych negatywnych komentarzy. Zamówiłam naszyjnik w sklepie internetowym W.Kruk. Cała transakcja przebiegła w miarę gładko, jednak produkt nie spełnił moich oczekiwań, bo niektóre elementy naszyjnika były po prostu krzywe. Kiedy postanowiłam produkt zwrócić zaczęły się problemy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłałam w tym samym dniu kiedy otrzymałam przesyłkę. Jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że na kuriera, którego zamówiłam przez sklep W.Kruk muszę czekać tydzień. Po tygodniu paczka została w końcu odebrana przez kuriera i wtedy rozpoczęło się oczekiwanie na zwrot pieniędzy. Wg regulaminu sklep ma 14 dni na zwrot pieniędzy od momentu wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Niemiła niespodzianka spotkała mnie, gdy po regulaminowych 14 dniach pieniędzy nie otrzymałam. Skontaktowałam się z infolinią, gdzie powiedziano mi, że owszem mają 14 dni na zwrot od momentu otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ale sklep zastrzega sobie prawo do oddania należności 14 dni od momentu otrzymania zwracanego produktu. Czekałam więc cierpliwie kolejny tydzień. Termin ustalony regulaminem już minął. Dzisiaj mija 23 dzień i nadal pieniędzy mi nie zwrócono. Wykonałam kilka telefonów w tej sprawie, niestety nikt nie jest w stanie ani udzielić mi wyjaśnienia, ani mi pomóc. Kiedy poprosiłam o połączenie mnie z działem zajmującym się zwrotem pieniędzy powiedziano mi, ze to niemożliwe, bo w tym dziale nie ma telefonu. Ciekawe, że tak poważna firma, z tak długimi tradycjami nie wyposażyła swojej administracji w telefony. Nie ma chyba w dzisiejszych czasach firmy poza firmą W.Kruk, w której nie ma telefonów. Cała sytuacja jest oburzająca, bo jako klientka spodziewałam się zupełnie innej obsługi. Niestety jak widać cena absolutnie nie idzie w parze ani z jakością produktów ani jakością usług oferowanych przez firmę W.Kruk. Odradzam zdecydowanie korzystanie z usług sklepu internetowego W.Kruk.