Opinia użytkownika: Klient_ti6a
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Realizacja mojego zamówienia była opóźniona, wszystko byłoby dobrze, gdyby ktoś mnie o tym poinformował, niestety, musiałam sama dopominać się o moją przesyłkę, w dniu, w którym powinna być już u mnie. Termin dostarczenia został przesunięty o ponad tydzień, po czym znowu termin został przesunięty o kolejny tydzień Po prawie miesiącu przesyłka dotarła. Z całego zamówienia (ok 10 rzeczy) dostarczono mi tylko 3. I kolejny raz nie zostałam powiadomiona, że część zamówienia została anulowana, bo pozostałych rzeczy nie ma na stanie (chociaż jak zamawiałam to wszystko było dostępne). Czekałam prawie miesiąc na zamówienie, które przyszło niekompletne, bez powiadamiania mnie o tym. Jeśli wiedziałabym, że tak będzie to nie odebrałabym przesyłki. Zwrot pieniędzy ma zostać wykonany do 14 dni, mam nadzieję, że znowu się to nie przeciągnie w czasie, bo już mam serdecznie dosyć. Nie polecam, to jakaś kpina!