Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_e3Kd

Dotycząca firmy: ENEL-MED

Treść opinii: 16.07 umówiłam się na badania wstępne do pracy, którą rozpoczynam 3.08. Wizyty do specjalistów miałam zaplanowane na 29.07 w Blue City, a poprzedzające je badanie słuchu na 23.07 również w Blue City. Ucieszyłam się. Moje zadowolenie trwało do 20.07, kiedy otrzymałam telefon z infolinii, że moje badanie słuchu się nie odbędzie (powód- lekarz się rozchorował???)- osoba dzwoniąca (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) poinformowała mnie, że przekłada wizytę na 31.07 do Blue City (lekarz będzie już zdrowy). Na moje pytanie, co z pozostałymi wizytami 29.07 (badanie musi być wykonane przed konsultacją z laryngologiem i lekarzem medycyny pracy!!!), otrzymałam odpowiedź, że osoba dzwoniąca się tym nie zajmuje i trzeba zadzwonić na rejestrację. Na rejestracji przełożono mi wszystkie wizyty na 29.07 z tym, że na inne niż poprzednio zaplanowano godziny i do poradni na Wilanowie, a audiogram nadal w Blue City. Dzisiaj, 23.07 dostałam SMS, że moje badanie audiogramem zostało odwołane. Niezwłocznie zadzwoniłam do rejestracji, gdzie zdziwiona całą sytuacją pani poinformowała mnie, że NIE MA dla mnie terminu na wykonanie tego badania w innej placówce. Przeprosiła, jednak zaznaczyła, że nie jest to jej wina. Po prostu w Blue City technik (już nie lekarz) wykonujący badanie jest na urlopie (mając zapisanych pacjentów????), z tego powodu zostanę skierowana na listę rezerwową przed 29.07. Poprosiłam o szybką odpowiedź, co do decyzji o moim przyjęciu z listy rezerwowej (i w jakim terminie, oczywiście, nie mam nic innego do roboty), ponieważ został mi tydzień na wykonanie owych badań. Nie otrzymałam żadnej informacji, postanowiłam więc znowu zadzwonić na rejestrację. I tu dopiero zaczyna się zabawa! Telefon odebrał (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO), który zapytał, cytat: PO CO PANI DZWONI, Pani badanie jest odwołane, na następne nie ma miejsc, zepsuł się sprzęt (już nie chory lekarz, technik na urlopie). Czy to jest normalne traktowanie pacjentów w tej placówce???