Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Dnia 23 lipca br. O godzinie ok 14 . Wszedłem do sklepu i podchodząc do reguły na którym znajdowały się artykuły o obniżonej cenie. Na większośći artykułów brakowało cen. Poprosiłem pana znajdującego się w punkcie informacyjnym czy może sprawdzić cenę. Odpowiedział że tak zabrał ze sobą skaner i podszedł do mnie. Po czym zadał mi pytanie czemu nie mam maseczki ochronnej. Udzieliłem panu informacji że jestem zwolniony z tego obowiązku ponieważ mój stan zdrowia nie pozwala na korzystanie z maski lub przyubicy . I posiadam takie zaświadczenie od lekarza. I jeśli zaistnieje taka potrzeba okaże je odpowiednim służba. Informacja zwrotna była dla mnie dużym zaskoczeniem ponieważ cytujcie " Zrobić jeśli nie pokaże tego zaświadczenia panu to on w takim razie nie udzieli mi pomocy ani żadnej informacji z ogromnym uśmiechem na twarzy wręcz ironiczny bez żadnego słowa odpowiedź lekceważąco oddalił się. Gdy poraz kolejny podszedłem do pana bo nasza rozmowa dla mnie była nie dokończyła. Pan powiedział że nie będzie ze mną rozmawiał i tyle. Poprosiłem o przełożonego tego ów Pana i co się okazało że ten Pan jest kierownikiem sklepu znajdującego się w Dąbrowie Górniczej przy ul. Marcina. Tym bardziej byłem zaskoczony że osoba na takim stanowisk ma tak lekceważące podejście do osób którym powinien pomóc. I też brak znajomości kodeksu handlowego który mówi że nie można odmówić pomocy osobie z problemami zdrowotnymi które to nie pozwalają mi na noszenie maski. Poprosiłem tego ów Pana. O podanie nr tel. , adresu i danych to znaczy numeru którym się posługuje w pracy. Aby móc mógł złożyć zażalenie na zachowanie osoby która wykazała się brakiem znajomości obowiązujących przepisów handlowych czy normalnym podejście do sprawy. Najpierw pan na mnie nakrzyczał że mnie nie obsłużyć a nr tel nam sobie znaleść na stronie. A kolejną moja prośbe po prostu wyszedł z informacji udając że przed nim nie stoję o mało nie wpadające na mnie i że mnie tam nie na poszedł sobie bez słowa Poczułem się va prawdę nie swoj. Tak delikatnie mówiąc. Bo takie zachowanie jest lekceważące i dyskryminujące mnie jako osobę chorą. Co wogole nie powinno mieć miejsca . A ty bardziej zachowanie można by powiedzieć najbardziej kompetentnej osoby było ironiczne, lekceważące i mało profesjonalnie. Proszę o przeprowadzenie rozmowy z Państwa pracownikiem i wysłanie go na szkolenie z podejścia do klienta jak i obowiązujących przepisów handlowych. Które jednoznacznie informują że taka pomoc nie może być zlekcewazona a tym bardziej nie powinien odmówić mi obsługi. I że dopuścił się wykroczenia wedle obowiązującego prawa handlowego. Nie wspominając już o jego zachowaniu . I wyższości nad klientami którym powinien pomoc i obsłużyć. Tym bardziej piastuja takie stanowisko. Bo bardzo słabo to świadczy o państwa firmie że osoby znajdujące się na stanowisku kierownika Sklepu reprezentowała państwa firmę a tym bardziej! Miała lekceważące podejście do klienta. I strasznie go ochrona że zostanę wyrzucony ze sklepu. Proszę o wiadomość zwrotna. Jak rozwiążą liście ten problem i czy był przeprowadzona rozmowa z pracownikiem. I proszę aby ten pan mnie przeprosił za swoje zachowanie i brak kompetencji i informacji że powinien mnie obsłużyć.