Opinia użytkownika: Klient_KxYz
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Sklep oszukuje klientów w bardzo prosty sposób. Wystawia w internecie świetne ceny produktów wychodzących z użycia i dostępnych jedynie w wybranych sklepach stacjonarnych. Nie można się dodzwonić bezpośrednio do sklepu, a na infolinii informują, że towar jest dostępny, ale prawdopodobnie jest z ekspozycji. Na miejscu okazuje się, że towaru jest niekompletny albo nie mogą znaleźć na magazynie. Na moje zapytanie o skorygowanie stoku i nie wprowadzanie klientów w błąd odpowiadają, że tylko ktoś s DOK na infolinii może takie korekty wprowadzać. Na infolinii twierdzą, że tylko sklepy są autoryzowane... kiedyś tak przejechałem 50 km po słuchawki i myślałem, że mam pecha i taka sytuacja jak niezgodność stoku się zdarzają. Kupiłem wtedy inny polecany w tym samym sklepie produkt. Ostatnio zwiedziłem kilka sklepów we Wrocławiu w poszukiwaniu soundbara Samsunga. Złożyłem reklamację, w której opisałem dokładnie kiedy i z kim rozmawiałem na infolinii oraz jakie mają różnice w asortymencie z prośbą o skorygowanie ich. Dodatkowo poprosiłem o usunięcie mojego konta, ponieważ nie mam zamiaru wykonywać więcej zakupów w tym sklepie. Cała odpowiedź ze sklepu poniżej: Szanowny Kliencie, informuje, że posiada Pan kilka kont czy wszystkie usunąć. W przypadku dodatkowych pytań proszę o kontakt. Zero przeprosin za stracony czas i paliwo. Zero poczucia odpowiedzialności za wprowadzanie klienta w błąd w mojej ocenie celowe (jak już jesteś w sklepie to prawdopodobnie kupisz inny droższy/podobny produkt). Dodam, że towar dalej widnieje na stronie jako dostępny. Unikać jak ognia