Opinia użytkownika: Klient_7czr
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Dostałem info od banku o weryfikacji danych osoby upoważnionej. Pan nie chciał spisać danych z dowodu osoby upoważnionej nie dał mi dojść do słowa wytłumaczyć dlaczego ta osoba nie może przyjść osobiście do banku który nie posiada miejsc parkingowych dla swoic h klientów na moje uwagi by pozwolił mi skończyć swoją wypowiedz zdanie zaczął mnie pouczac że jestem niekulturalny i ta sprawa to mój problem i mogę się na niego poskarzyc jestem klientem tego banku jeszcze jak istniał bank gdański ale takiego ekstraordynarnego zachowania nie widziałem nadmienię iż nikt z obecnego w pobliżu kierownictwa placówki nie zareagował na ta sytuację mimo iż posiadam tam konto od 24 lat pożegnań się z nim szkoda zdrowia i nerwów za moje pieniądze nie dziwi mnie teraz sytuacja finansowa banku