Opinia użytkownika: Klient_bJds
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Złożyłem zamówienie za pośrednictwem strony KFC, zamówienie opłacone nie dotarło. Nikt nie próbował się ze mną skontaktować, że coś poszło nie tak. Próba zgłoszenia na infolinii była w zasadzie bez celowa. Pani naobiecuje i powie wszystko, żeby tylko dać jej święty spokój. Zgłoszenie reklamacji mailowo, przez formularz online na stronie KFC czy przez media społecznościowe - brak odzewu, tylko odpowiedź robota "dziękujemy za kontakt". Ustawowe 14 dni na odpowiedź na reklamacje minęło i minie jeszcze miesiąc, dwa, pół roku, rok ... pewnie już nic się nie zmieni. Już pogodziłem się ze stratą tych pieniędzy, ale boli mnie strasznie fakt, że renomowana marka KFC (przynajmniej w Polsce) w ogóle nie dba w żaden sposób o klientów. Liczą na to, że są na tyle silni na rynku, że sobie poradzą. Pewnie tak ... ale, już widać po różnych forach jak bardzo zła jest obsługa AM REST-u w Polsce. Podobnie świadczy fakt, jak sami odpowiadają na infolinii, że mają tyle zgłoszeń, że nie nadążają. No cóż... gdyby wszystko było OK, nie było by zgłoszeń. Rozumiem jednorazowe wypadki, na które powinni reagować błyskawicznie, żeby własnie takie wpisy jak ten i podobne powyżej nigdy się nigdzie nie znalazły.