Opinia użytkownika: Klient_Sp6L
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Witam Najpierw auto które zarezerwowalam i po które jechałam, nie bylo dostepne. Okazalo się, gdy już byłam w drodze, że nie jest jeszcze sprowadzone od klienta. Zanim wybrałam się otrzymałam przynajmniej 5 krotne potwierdzenie, że auto jest dostępne na placu. Zaproponowano mi inne auto, lecz dopiero na placu dowiedziałam się że było całe malowane i że nie działa klimatyzacja. Zdecydowałam się na inne auto. Po przyjeździe do domu, na drugi dzień nie chciało odpalić. Zwalilismy to na karb uruchamiania bez sprzęgła. Po tygodniu auto znów nie odpaliło. Nie pomogło ładowanie za pomocą kabli, czy też prostownika. Akumulator był nowy. Po zawiezieniu do mechanika, okazało się że akumulator został cały rozładowany, nie ma podaży prądu donl rozrusznika i sam rozrusznik, gdy otrzymuje prąd z innego źródła również nie działa. O żadnych takich problemach nie dowiedzieliśmy się u sprzedawcy. Auto jest w miarę nowe, ma 5 lat, jest bezwypadkowe i bez szkodowe. Uważam, że sprzedawca był świadomy wady samochodu i o niej nie poinformował. Okaże się jeszcze czy zostaną uznane prawa wynikające z rękojmi. Niestety wątpię w to.