Opinia użytkownika: Klient_F5Lx
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Info o przesyłce, że jest do odebrania u kuriera, bo paczkomat przepełniony. Podjeżdżam, podaję numer kurierowi, a ten do mnie z krzykiem że jego ten kod nie interesuje. Pokazuję maila od Inpostu w którym jak byk jest napisane, że , cyt: /// proszę podać kod odbioru kurierowi przy odbiorze. /// Pokazuję mu więc ponownie MAILA OD INPOSTU z powyższą treścią, a ten nadal na mnie, że UWAGA (treść usunięta przez administratora) go ten kod interesuje i że mi nie wyda paczki. Zadzwoniłem na infolinię Inpost, gdzie żeby porozmawiać z kimś, trzeba PRZYMUSOWO wysłuchać niemal 7 minutowego komunikatu i rodo i innych głupotach. W końcu, po wysłuchaniu powyższych głupot które zapewne mają zniechęć na max-a potencjalnego niezadowolonego klienta, udało mi się zgłosić skargę na kuriera. Na szczęście pani z którą rozmawiałem była grzeczna i pomocna. (Opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść )