Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_7Uf0

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: 8-7-2020. Przyszła umowa do podpisania z firmy Vectra. Dostawca kurier inpost (wysłany przez Vectrę). Tego samego dnia umowa została podpisana przy kurierze i odesłana z powrotem. Kurier dostarcza przesyłki maksymalnie w dzień/dwa. Miałem mieć przeniesione numery telefonów. Przeniesienie i w pełni działające numery miały być w nocy z 12/13 co nie nastąpiło.Zadzwoniłem 13-7-2020 i dostałem informację, że aktywacja nastąpi dnia 13-07-2020 bo tak jest wpisane w systemie i mam się uzbroić w cierpliwość. Dzwoniłem około 9 rano. Dnia 14-07-2020 nadal bez zmian. Zadzwoniłem aby dowiedzieć się o co chodzi, skoro wszystko było jak należy dzień wcześniej. Uzyskana odpowiedź, umowa od pana nie dotarła. Poprosiłem o numer listu przewozowego, który Vectra musi znać, ponieważ dali kopertę zwrotną z już znanym numerem listu. Niestety numer ustalą zgodnie z terminem reklamacji tj 30 dni. Przed zawarciem umowy wszyscy mili, oferta dobra dlatego byłem zainteresowany. Jednak skoro już na początku jest problem i brak chęci ze strony Vectry to chyba świadczy tylko o jakości obsługi. Oczywiście ściana - infolinia, która nic nie może. Wolę zapłacić więcej. niż być olewanym. Totalna porażka.