Opinia użytkownika: Klient_jcwo
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Tragedia! Co się z Wami dzieje! (to nie jest związane z sytuacją epidemii bo było przed nią) Czy ktoś w końcu wstawi większy paczkomat w tej lokalizacji? Bardzo często zamawiam paczki przez paczkomaty i już chyba 10 paczka jest przekierowywana najpierw do paczkomatu tymczasowego z powodu przepełnienia wybranego. W paczkomacie tymczasowym leży 48 godzin!!! Piszę, dzwonię i nic! Nie mam możliwości odbioru paczkomatu tymczasowego bo jest po prostu za daleko. Postawiliście sobie olbrzymi paczkomat na parkingu koło aquaparku, ale nikt nie pomyślał, żeby ten malutki w lokalizacji Borowska 114 zamienić na większy. Czy to jest takie trudne skoro jest wieczny problem z przepełnieniem? Dodam jeszcze taką ciekawostkę. Również wysyłam paczki za pomocą paczkomatu WRO06L i nigdy nie spotkałam się z sytuacją żeby brakowało wolnej skrzynki. Baa! Nawet mam wybór, jeśli otwarta jest za mała mogę wybrać inny rozmiar. Czyli co? Miejsce jest! Pytanie, dlaczego paczki nie są kierowane do wybranego paczkomatu?