Opinia użytkownika: Klient_v3Ia
Dotycząca firmy: AAA Auto
Treść opinii: Witam, 19.06 wpłaciłem w Katowicach kaucję transportową (1000pln) a konto przewozu samochodu z Oddziału Warszawa do Oddziału Katowice - otrzymałem deklarację, że co prawda w weekendy transporty nie są realizowane, ale w przeciągu dwóch dni roboczych (tj. do 23.06) samochód będzie na miejscu. Ze względu na brak jakiejkolwiek informacji dzwonię do AAA Auto w dniu 25.06 - otrzymuję informację, że oferta nie jest już aktualna (!). Pomijając kwestie straty czasu i pieniędzy (mieszkam 100km od Katowic i ponoć zgodnie z procedurami firmy nie można wpłacić kaucji przelewem lecz wyłącznie osobiście), wnioskuję o zwrot ww. kaucji. Pierwsza informacja (23.06): "nie ma problemu". Ponowny kontakt (26.06): jestem poproszony z przesłanie skanów potwierdzających dokonaną przeze mnie wpłatę, co też czynię. Ponowny kontakt (30.06): ktoś z infolinii deklaruje, że już - już.. Ponowny kontakt (02.07): już nie ma informacji, że już - już, jest w zamian komunikat "pani z księgowości jeszcze nie ma w pracy", "skontaktujemy się z księgowością", "powiemy, że Pan dzwonił". Reasumując: ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z TA FIRMĄ. UWAŻAM, ŻE POZORNE OSZCZĘDNOŚCI NA KWOCIE ZAKUPU AUTA NIE SA WARTE PAŃSTWA NERWÓW