Opinia użytkownika: Klient_t7dP
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Szybkie zakupy okazały się być długim oczekiwaniem w kolejce do kasy. Zakup zgrzewki wody mineralnej trwał blisko 25 minut. W sklepie w alejkach znajdowały się palety z nierozładowanym towarem, które tarasowały przejście i utrudniające dostęp do zastawionych produktów. W sklepie nie było widać pracowników, którzy rozładowywali by towary. Czynne były tylko dwie kasy, a do każdej z nich kolejka na pół sklepu. Po paru minutach oczekiwania jedna z kasjerek wezwała kolejnego pracownika na kasę, który pojawił się po paru minutach. Niestety tempo obsługi klientów było bardzo wolne, przez co kolejka wcale się nie zmniejszyła. Jeden z klientów zapłacił sporą ilością miedziaków i wyszedł, a pracownik nie zważając na ilość osób oczekujących i zniecierpliwionych zaczął skrupulatnie przeliczać drobniaki. Ostatecznie zmieniłam kasę po raz drugi i po chwili zostałam obsłużona. Pracownik na kasie nie przywitał mnie, ale zapytał o kartę Moja Biedronka i szybko sfinalizował transakcję. Pracownik nie podziękował i nie zaprosił mnie ponownie. Nastawienie pracownika było nautralne, chciał szybko mnie obsłużyć i zmniejszyć ilość osób oczekujących w kolejce. Wszyscy pracownicy byli wyposażeni w rękawice ochronne oraz maseczki. Na kasach znajdowały się kartki z prośbą o zachowywanie środków ostrożności w postaci maseczek, odległości oraz jeśli to możliwe płatności bezgotówkowych. Poza paletami utrudniającymi poruszanie się alejkami, sklep był czysty, a półki dobrze wyposażone w asortyment.