Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_CZFZ

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Pralka zakupiona (przez internet) w listopadzie, w czerwcu przestaje prać. Serwis (dla uściślenia sytuacja ma miejsce w Toruniu) i związana z tym cała procedura reklamacji to istna żenada nie mająca nic wspólnego z profesjonalnym podejściem do klienta. Po trzech tygodniach czekania na "Pana technika", wizyta ta zakończyła się tym iż pralka działa tak samo jak w momencie zgłaszania usterki czyli nie pierze, nie została naprawiona i aby było weselej nie znam czasu kiedy naprawiona zostanie, zaznaczam że mija właśnie miesiąc zgłoszenia usterki a Pani w telefonie uprzejmie informuje mnie że się odezwą jak coś będą wiedzieć. Pomijam czekanie niemalże miesiąc czasu na "Pana technika", naprawdę przełknęłam to, ale tego że po takim czasie przyszedł, podłubał coś, coś wymienił, a pralka zachowuje się dokładnie tak samo jak przy zgłaszaniu usterki, a Pani w telefonie nie jest mi w stanie powiedzieć kiedy w ogóle przyjdzie "Pan technik" ponownie, to tego już przełknąć nie mogę. Mam swoje prawa jako konsument i nie podoba mi się takie podejście do klienta. Przypuszczam że nie zostawię tak tej sprawy, jestem zbyt zbulwersowana olewaniem klienta. Z mojej strony odradzam a nawet przestrzegam zakup towarów w tym sklepie. Był to mój pierwszy i ostatni zakup.