Opinia użytkownika: Klient_2eJq
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Tragedia!!! Pralka zamówiona przez telefon 10.06, miała być 15.06. Dodatkowo wykupiliśmy pakiet Pełen Komfort za 99 zł. Sprzęt dostarczono, ale okazało się, że panowie nie wniosą go do łazienki, bo jest za duży. Co najlepsze, w łazience stała pralka o identycznych wymiarach. Nie próbowali wielce nam pomóc, po prostu umyli ręce. Zaproponowaliśmy, żeby wymontowali drzwi od pralki i zamontowali je ponownie, gdy pralka będzie w łazience. Nie, oni nie wiedzą, czy mogą. Zadzwoniliśmy do sklepu, z którego pralka była dostarczona (86-100 Świecie), kierownik skontaktował się z producentem, a tu szok - oczywiście, że można wymontować na chwilę drzwiczki, nie wpłynie to na gwarancję. Kolejna wizyta ekipy montującej 22.06 - coś popsuli i nie byli w stanie tych drzwiczek wymontować. Żenada. Pralkę zabrali i zostawili nas z kwitkiem. Ostatecznie wybraliśmy mniejszą o podobnych cechach, spisaliśmy protokół (wymiany?) z kierownikiem sklepu w Świeciu. Pralka miała być dostarczona 24.06 DO godz. 12:00 - mama, która ją odbierała, zaznaczyła to wyraźnie. Ewidentnie nikogo to nie obchodziło, bo nie dostaliśmy żadnej informacji o spóźnieniu, po telefonie do kurierów okazało się, że "pani, my dopiero towar załadowaliśmy". Pojawili się po 14:00, zamontowali pralkę, ale na prośbę mojej mamy, żeby włączyli najkrótszy program, żeby sprawdzić, czy działa stwierdzili, że "to nie jest ich robota". I poszli Żenada i kpina! Po to człowiek umawia się na konkretną porę, żeby w niej dostać sprzęt, tym bardziej, jeśli sklep to akceptuje. Specjalnie wykupiliśmy pakiet Pełen Komfort, żeby nie musieć się martwić, a problemów było więcej niż jakbyśmy sami musieli montować sprzęt. Szkoda, że przy tysiącach transakcji dokonywanych na co dzień zgubiliście gdzieś szacunek dla klienta. Szczególny minus dla pracowników sklepu w Świeciu!