Opinia użytkownika: Klient_5QWX
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Borykałam się z rozwiązaniem sprawy od prawie roku. Byłam zrezygnowana, ale wymieniłam jeszcze raz kartę, aby na moim iPhonie zobaczyć napis LTE. Niestety, dalej 3G ... odsyłana od Plusa do Apple’a, od jednej infolinii do drugiej bezsilna już stałam u progu rozwiązania umowy, gdy trafiłam z moja córką do CH Panorama a tam na konsultantów (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). To niesamowite z jakim zapałem i jak profesjonalnie podeszli do tematu. Już po chwili pani wprowadzała dane do telefonu. Pan Wykonywał telefon do wsparcia technicznego. Nie znam szczegółów, ale wiem jedno! Dzięki nim pozostanę dalej klientką i mam nadzieję, ze tak miłą i profesjonalną obsługę zastane zawsze w tym punkcie. Ci Państwo spokojnie mogą szkolić innych sprzedawców, a przy okazji zarażać pozytywną energią.