Opinia użytkownika: Klient_K8ZH
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: 23 czerwca byłam na zakupach w sklepie. W promocji z kartą były ręczniki papierowe, 4 w cenie 3. W kasie produkt nie naliczał ceny z rabatem, nie pierwszy raz miałam taką sytuację. Należy iść do pani, która na osobnym stanowisku się tym zajmuje, tzn. reklamacjami. Należy odstać w następnej kolejce, tłumaczyć się jakby to moja wina, a potem z łaską otrzymać 2 złote zwrotu pod warunkiem, że się podpiszę. Jeżeli nie podam nazwiska, to nie dostanę zwrotu, ja pytam dlaczego ktoś żąda moich danych, gdy wina ewidentnie była sklepu. Do tego niemiła obsługa, pani prowadzi rozmowy przez telefon a klient czeka. Druga sprawa to obsługa na stanowisku mięsnym, straszne, najczęściej jedna osoba obsługuje, pozostałe kręcą się, chodzą, udają że pracują. Nigdzie nie spotkałam tak złej organizacji pracy i lekceważenia ludzi, nie jest to tylko moja opinia. Kiedyś bardzo chętnie robiłam w Waszym sklepie zakupy, dzisiaj staram się w ogóle nie zaglądać. Wiem, że teraz otrzymam, albo nie otrzymam informacji, że system, że coś tam i znowu nikt nie jest winny. Życzę zadowolonych klientów i dobrych pracowników, którzy nie wykonują swojej pracy z łaski.