Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_5Ruk

Dotycząca firmy: DPD Polska

Treść opinii: Słyszałam wiele złych opinii o DPD, ale nie sądziłam,że jest aż tak źle... Paczka dotarła do mnie z dwutygodniowym opóźnieniem. W międzyczasie dwukrotnie została zgubiona, ustalenie jej lokalizacji było praktycznie niemożliwe na żadnym etapie,bo na infolinii uzyskałam jedynie te same informacje, jakie wyświetlało mi w śledzeniu paczki (a wyświetlało, że jest gdzieś w oddziale, ale nikt nie wiedział, w którym). Za pierwszym razem paczka odnaleziona dopiero po interwencji nadawcy. Gdy w końcu trafiła do kuriera, przez cztery dni z rzędu dostawałam powiadomienia, że "dziś zostanie doręczona" - w tych dniach kurier nie podjął ani jednej próby dostarczenia jej i wg swojego widzimisię wpisywał "ustalono późniejszy termin dostawy". Dodzwonić się do niego nie dało,na sms-y także nie odpisywał. W końcu przywiózł paczkę oznaczoną w dwóch miejscach karteczką z napisem "wieczór" (ustalałam czas doręczenia między 16.00 a 18.00) o godzinie 11.30. Nie dzwoniąc nawet, że przyjechał, zostawił awizo i bez jakiejkolwiek konsultacji zawiózł paczkę do punktu, z którego można samemu ją odebrać (paczka ważyła ok. 20kg i nie bez powodu była zamówiona z dostawą do domu). Paczka jest poważnie uszkodzona, elementy zawartości wystają na zewnątrz i z prawie każdej strony poklejona jest taśmą z logo dpd, więc przypuszczam jak była traktowana przez te dwa tygodnie tułania się po magazynach i wożenia tam i z powrotem. Nie polecam.