Opinia użytkownika: Klient_wrn9
Dotycząca firmy: Ekomeble
Treść opinii: Stanowczo odradzam zakup materaca w firmie ekomeble. Zrobiłem zakup przez telefon. Po paru dniach stwierdziłem, że materac jest jednak za twardy i że chcę go zwrócić. Poinformowałem o tym mailowo i telefonicznie sprzedawczynię (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO). Najpierw byłem informowany, że owszem nie ma problemu, że zwrotem, ale zanim zwrócę to może się rozejrzę czy nie da się wymienić na inny. Gdy jednak nic się nie znalazło poinformowałem jeszcze raz o chęci zwrotu. Wtedy powiedziano mi, że zwrot nie jest możliwy, bo towar jest "prefabrykowany" a przy odbiorze podpisałem oświadczenie rezygnacji z możliwości zwrotu z tego powodu. Materac jest standardowy ze zdejmowalnym pokrowcem - z żadnym stopniu nie dostosowywano go do moich wymogów. Pani stwierdziła, że wybrałem rozmiar i to było to dostosowanie - sic. Większość firm nie robi problemów, że zwrotem w ciągu 14 dni przysługującym prawnie przy zdalnym zakupie. Niestety ekomeble nie jest tak rzetelną firmą i odmawia mi tego prawa. Zamierzam zaskarżyć ją do UOKIK i jeśli trzeba wejść na drogę prawną, by dochodzić swoich praw.