Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_1YkT

Dotycząca firmy: dino

Treść opinii: W dniu 9.06.2020r.robiłam zakupy w Dino Szczytna,po włożeniu karty do terminala,zwróciłam kasjerce uwagę , że kwota do zapłaty/71zł/ jest wg mnie,za niska.Kasjerka przerwała transakcję,sporządziła dodatkowy paragon/ W185360 i W185361/ , zsumowała /ręcznie/ oba paragony i zażądała zapłaty gotówką za zakupiony towar. Na zapłaconą kwotę nie dostałam żadnego pokwitowania.Wieczorem sprawdziłam obroty na koncie i okazało się,że zakwestionowaną kwotę/71zł,/mam zablokowaną,jako zapłata za paragon. Następnego dnia ponownie pojechałam do Dino w Szczytnej.Obsługująca mnie poprzedniego dnia kasjerka była nieobecna , a pani kierownik kazała mi się zgłosić do mojego Banku/PKO BP-Polanica/ zapewniając mnie,że to jest wina banku i od razu powinnam dostać zwrot mojej kwoty,a po za tym,to kwota zablokowana nie jest jeszcze ostatecznym obciążeniem konta?Dnia 11.06.2020r,kwota oficjalnie stała się obciążeniem mojego konta. Udałam się do banku,złożyłam dwukrotnie reklamację,otrzymałam odpowiedź,że bank nie może uznać mojej reklamacji bez dostarczenia przez Dino potwierdzenia odrzucenia transakcji/tego nie dostałam/,potwierdzenia zapłaty inną formą/gotówką/ też nie otrzymałam,potwierdzenia,że Dino skierowało mnie do banku. Wynika z tego , że nie chcąc narazić kasjerki Dino na manko , poniosłam koszty /71 zł /,straciłam masę czasu i zdrowia !! Warto być uczciwym ???