Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Klient_yqOx

Dotycząca firmy: OBI

Treść opinii: Absolutnie odradzam ten sklep. Jeśli chcesz sobie oszczędzić stresu omijaj ten sklep szerokim łukiem. Zamówienia realizowane po terminie, brak informacji o opóźnieniu przesyłki, wysyłane w częściach bez zgody klienta, wysyłanie anulowanych przesyłek, infolinia do której trudno się dodzwonić, zero pomocy, brak komunikacji między SD a magazynem. Podanie przewoźnikowi niepełnego numeru telefonu co uniemożliwia zarządzanie przesyłką. To jest przykład sklepu, który pokazuje dokładnie jak nie powinno się robić sprzedaży internetowej, materiał na szkolenia. Kupuję online od lat i jeszcze nie spotkałam się z tak rażącym brakiem kompetencji sprzedażowej i zwykłej życzliwości dla klienta. Rozważam skargę do instytucji zajmujących się ochroną praw konsumenta.