Opinia użytkownika: Klient_FIRu
Dotycząca firmy: Aldi
Treść opinii: Od dnia,kiedy otwarto sklep, zostaliśmy stałymi klientami.Powiem więcej,fanami wspaniałej ekipy obsługujących.Każde zakupy to były dla nas jak wizyta u dobrych znajomych.Obsługa przesympatyczna,pomocna i zwyczajnie po ludzku dobra.Zazwyczaj trafialiśmy w konkretnych godzinach, na tę samą obsługę.Ale pewnego dnia przyszliśmy w innych godzinach.Ja i mój mąż .Oboje nie nosimy maseczek i jest to związane ze zdrowiem, a nie fanaberią. Kiedy weszliśmy do sklepu ,to podeszła do nas Pani z obsługi i zaczęła mówić podniesionym głosem,że wchodzimy tylko w maseczkach.Na nasze tłumaczenie,Pani powiedziała,że jej to nie interesuje ,ona ma regulaminy i może wezwać policje.Do Aldi przychodziliśmy codziennie( ba czasami 2-3 razy)na zakupy.Panią widzieliśmy pierwszy raz..Poprosiłam o regulamin o którym Pani mówiła.Nie dostałam.Poprosiłam aby Pani wezwała policję.Też tego nie zrobiła. Pani poszła po koleżankę, a nam powiedziała,że jej babcia jest jeszcze bardziej chora i nosi maseczkę.Może tak jest.Tłumaczyć się mogę policji i nawet podać telefon do lekarza,który powiedział,że absolutnie nie wolno nam nosić maseczki.Przyszła druga Pani równie młoda ,ale sympatyczna i grzecznie nas wyprosiła tłumacząc ,że takie ma zarządzenie.Nasz koszyk był pełen.Szliśmy do kasy.Musieliśmy zostawić koszyk i wyjść.Obsługa przy kasie miło nas żegnała nie wiedząc co się stało i dlaczego wychodzimy.A nam było bardzo przykro,że musieliśmy opuścić nasz ulubiony sklep bez możliwości wytłumaczenia o co chodzi.Przed sklepem czekała nasza rodzina .Pojechaliśmy na zakupy do innych sklepów nikt, nic na temat braku naszych maseczek nie mówił,a jeżeli spytał to nasze wytłumaczenie wystarczyło.Rozumiemy ,że jest czas pandemii i są obostrzenia.Są też i zwolnienia z nich, dla pewnych grup ludzi do których i my należymy.Lekarze nie muszą wystawiać zaświadczeń o czym mówią zapisy na stronie rządowej.Bardzo nam przykro,bo to był nasz ulubiony sklep z bardzo sympatyczną obsługą.Już niestety nie może być....Bardzo nam żal i bardzo nam przykro.